Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Odensdag

Av Gerda - 25 juni 2008 12:28

Det är mitt i veckan, onsdag eller odens dag som det säkert kommer ifrån- passande för idag, det regnar o några hörde oden mullra idag..fast inte jag. Det är ändå rätt varmt ute ca + 14- 15 och det känns som "mjukt väder" mjuk regn...hoppas det inte blir kallare än + 10 så är det bra. Fort vänjer man sig, intalar jag mig.
Längtar till helgen då jag ska till staden, längtar inte till att gå omkring på Kiruna festivalen, men måste när min son vill vara där- men längtar efter dagarna för jag ska natta hos min dotra och där finns mitt alldeles egna lilla barnbarn.
Jag ska försöka att inte sova så läng på mornarna så jag hinner vara med prinsessan!
Jo, det ska bli kul att lyssna på min barndoms idol Sven- Ingvars, gillar dom lite än också faktiskt- fast inte så mycket att jag skulle köpa en cd med dom:-) Nordman är nog värt också att lyssna på, och Amanda Jensen- fast hon stackarn får vara på lilla scenen= sämre anläggning=ljud.



 
 
Ingen bild

domi

25 juni 2008 15:57

sven-ingvars...! det var ju min idol oxo! ska lyssna på dom på min privata plats, den vid empes nedanför ferrum, helt graatis är det. vi ses där, på andra sidan staketet.

 
Ingen bild

jag

25 juni 2008 21:04

Jo men då ser du inte dom...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerda - 1 juli 2008 12:46

ååå, jubla inte i förskott, kanske flyttar tillbaka till tidigare BLOGGEN : www.gwm.blogg.se , har skrivit ett inlägg där om nån nu är intresserad. Skulle vara kul om mina töser kunde tipsa mig hur den där designen funkar där, så man kan göra den mer...

Av Gerda - 25 juni 2008 21:15

... så måste jag tacka er som var här, det var trevligt! Och gött! det gick ju bra fast vi inte var i Siikavuopio :-) Förra veckan har också vart underbar, har haft alla mina barn hemma + lilla Saga, tjejerna har rensat o städat o möblerat lite...jä...

Av Gerda - 19 juni 2008 11:59

Det är torsdag idag, och i morgon är det midsommar afton och jag är ledig från jobbet- ooo vad skönt!! Jag mår som en prinsessa (fast jag inte sert ut som en sån) för nu är alla mina barn hemma + lilla söta underbara Saga. Det är så härligt hemma när...

Av Gerda - 9 juni 2008 09:25

Jösses när jag vaknade i morse, säkert 5- 7 cm tjockt snötäcke på bilen, på marken hade de ju inte hunnit bli så tjockt, kanske 3- 4 cm. Hade jag haft kameran hade jag tagit bild. Voj suckarnas afton. Jag o Lotta som satte upp studsmattan igår, den v...

Av Gerda - 8 juni 2008 19:17

I dag har jag vart så trött, sov på morgonen till ca halv elva. Sen under dan gjorde väl inget speciellt, var o övningskörde med Lotta några gånger, var till mamma o pappa. Jo, jag o Lotta satte upp studsmattan. Efter att jag fört henne till Kiruna- ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards